ארונות אמבטיה

מה הוא ארון אמבטיה מומלץ? התשובה תלויה בחדר האמבטיה שלכם Leave a comment

אחד השאלות הנפוצות היא השאלה מה הוא ארון אמבטיה מומלץ. לקוח שמגיע לאולם התצוגה או האתר עלול להתבלבל מהשפע הגדול. ארון תלוי או על רגליים? בוצ’ר או שיש? כיור שקוע או עומד? ועוד ועוד. המאמר הזה יעשה לכם קצת סדר בבלגן ויעזור לכם לבחור את ארון האמבטיה המתאים עבורכם.

מה הם הדברים שעליהם עליכם להחליט ברכישת ארון לאמבטיה?

ארונות אמבטיה הם עולם שלם, רק באתר שלנו תוכלו למצוא מאות מוצרים באלפי וריאציות שונות, אז איך עושים סדר בבלגן? דבר ראשון מבינים מה מתאים לנו ומתחילים לסנן. הדברים החשובים להחליט לגביהם הם:

  1. סוג החומר
  2. סגנון הארון
  3. משטח עליון
  4. סגנון העיצוב
  5. גודל הארון

סוג החומר שממנו מוכן הארון אמבטיה

במקרה הזה נלך ישר לעיקר, אנו ממליצים אך ורק על ארונות עם גוף סנדוויץ ומעלה. כל חומר באיכות נמוכה יותר לא מומלץ לחדר האמבטיה. חדר האמבטיה לא ידוע כחדר יבש במיוחד, ככזה, דרוש לו ארון עמיד ככל הניתן. ארונות מחומרים שונים כסיבית או חומרים זולים נוספים, מהר מאוד עלולים לספוג רטיבות ולא יחזיקו מעמד לאורך זמן. כמובן שניתן ללכת על איכות אפילו גבוהה יותר באמצעות ארון מעץ מלא. למשל ארון אמבטיה בוליביה שעשוי כולו בוצ’ר. ארון כזה יחזיק זמן רב והאיכות שווה את מחירו.

סגנון הארון – איזה סגנונות ארונות קיימים?

בגדול ניתן לחלק את כל ארונות האמבטיה לשני סוגים עיקריים. ארון על רגליים או ארון תלוי / ארונות מרחפים.  לכל אחד מהסגנונות יש מעלות וחסרונות

ארון אמבטיה עומד – היתרון הוא מקום יותר גדול לאחסון, מטבע הדברים יש מרווח קטן יותר בין תחתית הארון לרצפה וכך המדף או המגירה יכולים להיות גבוהים יותר. החסרון, יותר מסובך לשטוף את החדר ולנקות תחת וסביב הארון.
ארון אמבטיה תלוי – הייתרון הבולט הוא בניקיון החדר, גם מבחינת ניקיון מתחת לארון וגם בכך שלא צריך להיזהר יותר מידי שלא יחדור מים לעץ. יתרון נוסף הוא בעיצוב מודרני וחדשני. החסרון היחיד של ארון כזה הוא כמות האחסון שמצטמצמת ביחס לארון עומד.

סוגי משטחים שונים לארונות אמבטיה

קיימים שני משטחים נפוצים ועוד כמה פחות נפוצים. הנפוצים הם בוצ’ר שהוא משטח שכולו פלטת עץ מלא שיושבת מקצה לקצה של הארון. במקרה כזה בדרך כלל התווסף לארון עוד כיור עומד שיושב על הבוצ’ר ומעליו מתנשא ברז גבוה שיעמוד מעל גובה הכיור. הסוג השני הנפוץ הוא משטח אינטגרלי, בדרך כלל בצבע לבן. במשטח הזה הכיור הוא חלק מהמשטח, הוא שקוע בתוך גוף הארון וגם הברז עשוי להיות נמוך יותר.

הבחירה בין שני האפשרויות היא א. עניין של טעם, עליכם לבחור לאיזה סגנון עיצוב יותר התחברתם. ב. עניין של נוחות וצורך. משטח בוצ’ר אומר שקצה הכיור יהיה גבוה יותר ולא תמיד הכי נח לילדים, דבר נוסף שזה אומר שיש מקום גדול יותר, או לפחות מראה של מקום גדול יותר על השיש. בכיור אינטגרלי קיימת גמישות רחבה יותר בבחירת ברז כי לא חייבים ברז בעל צוואר ארוך.

דבר נוסף שכדאי לקחת בחשבון הוא שימוש בכיור כאמבטיה לתינוק ניו בורן. לפעמים קשה לרחוץ תינוק קטן אפילו באמבטיית תינוקות, כיור עם ברז נח הניתן להסטה יכול לשמש מעולה כאמבטיה עבורו וזהו נתון שכדאי לשקול בבחירת הבוצ’ר והכיור.

סגנון עיצוב

סגנון העיצוב מדבר על העיצוב החיצוני של הארון, אחרי שאתם יודעים מה מתאים עבורכם מבחינת נוחות. עליכם להתאים את מראה הארון עבורכם. קיימים סגנונות שונים לכל אחת המאופציות שהזכרנו. קיימים ארונות עגולים ומרובעים, בצבעי עץ ובצבעי פרומייקה מודרנים, עיצוב פרובנס עתיק או עיצוב הייטקי מודרני. לכל בית מתאים סגנון העיצוב שלו.

גודל ארון האמבטיה וחלוקה פנימית

הגענו לישורת האחרונה. כמעט כל אחד מארונות האמבטיה שמוצעים אצלינו, ניתן להזמינו בגדלים שונים ורבים, בחלקם אף ניתן לבחור את עומק הארון, רוחב הכיור, צורת חלוקת הארון למגירות ועוד. הבחירה בגודל המשטח צריכה להיעשות כמובן בהתאם לשטח בבית.
שימו לב שאם אתם מזמינים את הארון בזמן שיפוץ הבית, לפני שסיימו לבנות את חדר האמבטיה, שימו לה שבדרך כלל מוסיפים חיפוי של ריצוף לקירות החדר, כלומר השטח יקטן בכמה סנטימטר, ועליכם לקחת זאת בחשבון. עדיף להימנע ממצב שהארון שהזמנתם אינו תואם במידותיו לחדר ויש להחזירו, במיוחד בארון הזמנה מיוחדת.
בנוסף עליכם להחליט לכמה משטח פנוי אתם זקוקים לצורכים שונים כגון: משטח החתלה, העמדת מברשות שיניים, בשמים ותמרוקים ועוד. האם אתם מעדיפים כיור גדול ולהתפשר על רוחב המשטח הפנוי או הפוך? אולי בכלל זכיתם בחדר אמבטיה גדול וכך תוכלו להנות מכל העולמות?

לסיכום, איך בוחרים ארון אמבטיה?

מחליטים על חומר, סגנון, סוג משטח, עיצוב ומידות. אחרי שיש לנו את כל זה נכנסים לאתר של אולבט, עוברים לקטגוריה המתאימה, בוחרים את הארון שהזמנו ומקבלים במשלוח עד הבית!

דבר נוסף שאנחנו צריכים לדעת לפני רכישה?

שימו לב לאחריות. אחריות על ארון אמבטיה מעידה על חברה רצינית שבוטחת באיכות מוצריה ונמנעת מתקלות. בחרו רק במוצר באחריות וכך תוכלו להנות ממנו שנים רבות. כמובן שניתן לדבר איתנו ונשמח לסייע בבחירת המוצר המתאים עבורכם.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *